Ulu Önder Atatürk’ün 96 yıl önce bağımsızlık meşalesini yaktığı ve Türk Gençliği’ne armağan ettiği 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı, Sarıyer Belediyesi’nin İstinye Tersane alanında düzenlediği Ozan Doğulu ve Gripin konseriyle coşkulu bir şekilde kutlandı.
Halk, Sarıyer merkezinden İstinye’ye kadar yürüdü
Sanatçılar performanslarıyla coşturdu
Başkan Genç Karadeniz’den görüntülü yayınla katıldı
Şehir dışında bulunan Sarıyer Belediye Başkanı Şükrü Genç, konser alanındaki dev ekrandan gençlere seslendi. Başkan Genç, “Gençler! Atatürk’ün milli mücadeleyi başlattığı topraklardan sesleniyorum” diyerek konuşmasına başlayan Genç, tüm Sarıyerlilerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramlarını kutladı.