İftar yemeği sonrasında kısa bir teşekkür konuşması yapan Sezai Büyükdurmuş, “Davetimizi kırmayarak soframızı onurlandıran tüm aile fertlerimize ve dostlarımıza teşekkür ederim. Hep beraberce, nice güzel günler diliyorum.” Dedi.
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te Sarıyer Posta sitemize
abone olun.