
Sarıyer Spor Kulübü Başkanı Emre Yaldız, kulübün geçmiş dönem başkanlarından Mehmet Akdağ’ı Ayazağa’daki çalışma ofisinde ziyaret etti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, Sarıyer Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Onur Marangoz da hazır bulundu. Görüşmede kulübün geçmişi, bugünü ve geleceğine yönelik değerlendirmelerde bulunulurken, Sarıyer Spor Kulübü’nün yeni sezon hedefleri üzerine fikir alışverişi yapıldı.
Ziyaretin sonunda Başkan Emre Yaldız, kulübe verdiği hizmetlerden dolayı Mehmet Akdağ’a teşekkür ederek, üzerinde isminin yer aldığı 53 numaralı Sarıyer forması hediye etti.
Eski Başkan Mehmet Akdağ ise nazik ziyaretlerinden dolayı Başkan Emre Yaldız ve Yönetim Kurulu Üyesi Onur Marangoz’a teşekkür ederek, Sarıyer Spor Kulübü’nün yeni sezonda başarılı sonuçlara imza atacağına inandığını ifade etti





