Sarıyer’de yeni hizmete giren Popüler Rent A Car 142 aracı ile her keseye ve her kesime hitap ediyor. En lüks araçtan günlük binek araçlara kadar çeşit çeşit seçenek sunan Popüler Rent A Car’dan helikopter ve yat da kiralayabilirsiniz.
Sarıyer’de rent a car sektörüne hızlı bir şekilde giren Murat Demirci, “Her kitleye hitap etmek istiyoruz. Ekonomik, orta ve VİP araçlarımız var. Popüler Rent A Car’dan 100 TL’ye de 1000 TL’ye de araç kiralayabilirsiniz.”dedi. Demirci, helikopter ve yat da kiralama hizmetleri arasında bulunduğunu sözlerine ekledi.

SARIYER’İN YAKINDAN TANIDIĞI İSİM

Sarıyerlilerin yakından tanıdığı Şehit Mithat Yılmaz Caddesi üzerinde 40 yıldır esnaflık yapan Efsane Tekel Bayii sahibi Cahit Karavus’un damadı olan Murat Demirci, Popüler Rent A Car’ı hizmete soktu. Geçtiğimiz günlerde hizmete giren Popüler Rent A Car, 142 araçtan oluşan kiralama filosu ile hemen dikkat çekmeye başladı. Her türlü aracın bulunduğu Papüler Rent A Car Karakol Sokak’ta hizmet vermiyor. Güçlü teknik alt yapısı, profesyonel kadrosu ile bireysel ve kurumsal müşterilerine geniş bir yelpazede araç kiralama tercihi sunuyor.

HERKESE HİTAP EDİYOR

Araç kiralamak isteyenlerin öncelikli olarak araç türüne karar vermesi gerektiğini belirten Papüler Rent A Car’ın işletmecisi Murat Demirci, “Yapacağınız seyahatin amacına göre kullanacağınız aracı çok iyi analiz etmeniz gerekiyor. İş seyahati için ise daha konforlu bir araç veya tatil içinse daha büyük bir araç tercih edilmeli. Sarıyer’de her kitleye hitap etmek istiyoruz. Bu yüzden hem ekonomik olarak hem de araç modellerimizle çeşitlilik sunuyoruz. Araç filomuzda 142 aracımız var. Ekonomik, orta, VIP her türlü araç mevcut. BMW’de var, Porsche gurubu, range rover, Mercedes, Hyundai, Fluencey ile her kesime hitap ediyoruz. Bize gelen, günlük 100 TL’ye de araç kiralayabilir 1000 TL’ye de.”dedi.

Araç kiralamanın dışında helikopter ve yat da kiraladıklarını belirten Demirci, “Helikopter ve yatlarımızı aylık olarak da kiralıyoruz.” hatırlatması yaptı.

MÜŞTERİYE TESLİM ARAÇ

Güvenilir ve kaliteli rent a car firmalarının en önemli özelliklerine de değinen Demirci, “Bu firmalar müşterilerinden hiçbir şekilde kefil, senet istemez, çek imzalatmaz. Tamamen müşterinin sağlamış olduğu koşullara uygun olarak kiralama işlemi gerçekleştirirler. Sözleşmeye imza atıp araçlarını alabilirler. Müşterinin istediği yere aracını götürüyoruz. Araç takip sistemimiz var. Şehir dışına çıkışlarda fiyatlarda tabii ki değişiklik oluyor. Ehliyette yaş sınırlamamız yok ve banka kartı da istemiyoruz. Havaalanlarına yönelik şoförlü VİP araç hizmeti de sunuyoruz. ” dedi.

CUMARTESİ PAZAR ŞARTI YOK!

Dışarıdan araç temin etmediklerini vurgulayan Popüler Rent A Car’ın sahibi Demirci, şöyle devam etti: “Araçlarımızın tamamı bizim kendi aracımız. En yaşlı aracımız iki yıllıktır. Herkese araba vermiyoruz, seçiciyiz. Bölgeyi iyi bildiğimiz için müşterilerimizi de tanıyoruz. Bizim bir özelliğimiz de cumartesi-pazar şartı müşterilerimize koymuyoruz. Hafta sonu araç kiralamak isteyenler, bir günlük işi varsa bir günlüğüne kiralayabilir. İlle de iki gün kiralama yapacaksın diye bir uygulamamız yok.”diye konuştu.